czwartek, 29 września 2011

Guerlain - Parure EXTEME

Dzisiaj recenzja tego oto podkładu : Guerlain - Parure (extreme) . Jesteśmy z mamą jak narazie na 2 giej buteleczce i przypadł nam on do gustu :) Latem najciemniejszy odcien jest idealny dla naszego koloru skory, zimą z kolei ( no i w czasie gdy slonko juz nie grzeje - tak jak teraz) mieszamy go z podkładami z apteki : teraz z Pharmaceris F (odcien sand) i efekt jest całkiem fajny :) kolor nie jest nienaturalny, utrzymuje sie cały dzień, aplikacja jest bardzo bardzo bardzo prosta, nie pozostawia smug. Choć drogi (ok 200zł), jest naprawde wart swojej ceny ( zwłaszcza kolor, gdyz ciezko nam trafic z odcieniem , tak aby wygladał naturalnie)

także polecam :D ****/5  (dlaczego nie 5? bo mam nadzieje że trafie kiedys na coś lepszego...jednak ;) )


xx;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za wpis! :)