wtorek, 31 stycznia 2017

WORKOUT: Dzień rozciągania

Kilka pomysłów na ćwiczenia rozciągające. Można je wykorzystać po ćwiczeniach zasadniczych. Możecie wykonać wszystkie ćwiczenia z danej partii lub tylko wybrane. Ćwiczenia zostały pogrupowane według części ciała lub mięśnia, który rozciągamy.



WORKOUT: Mój typowy zestaw ćwiczeń. DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Oto mój typowy zestaw ćwiczeń kiedy mam ochotę na spokojne ćwiczenia we własnym tempie. Plusy swojego harmonogramu ćwiczeń jest to, że możemy robić te ćwiczenia, które lubimy, lub zminimalizować ilość tych, których nie lubimy. Możemy także robić je tak szybko (lub wolno ;) na ile pozwala nam nasza kondycja i nastrój, bo ĆWICZENIA MUSZĄ SPRAWIAĆ PRZYJEMNOŚĆ :). Całość trwa od 30 - 40 minut.
Zachęcam to spróbowania mojego zestawu ćwiczeń oraz stworzenia własnego i podzielenia się nim w komentarzach!



sobota, 27 sierpnia 2016

MOJA METAMORFOZA: Harmonogram ćwiczeń - tydzień V i VI

Ostatni wpis na tym blogu był 7 sierpnia, ale to nie oznacza, że wypadłam z gry :-) Czas biegnie tak szybko, że całkowicie zapomniałam o uzupełnianiu notek ale dalej trwam w swoim postanowieniu ;-).
Ostatni tydzień minął bardzo pracowicie! Udawało się zrobić nawet dwa treningi dziennie. Ale wystarczy jeden dzień złej diety, żeby pojawiał się ogromny balon! Tak jak dzisiaj. Jest on co prawda mniejszy niż 6 tygodniu temu, ale wciąż jest. A nie ma szans od czasu do czasu nie upaść na diecie.
Od dwóch dni nie ćwiczę, bo bolą mnie kolana (to jest to co najczęściej zarzuca się Ewie...) W międzyczasie szukam innych treningów, jednak nie wiem które będą równie efektywne. Weekendy zawsze mam bez ćwiczeń więc nie dołuję się tym zbytnio ;-) Ruchu mam w te dni co nie miara, więc nadrabiam chodzeniem :-)
Dziś robię pierwsze mierzenie od początku metamorfozy. Wyniki w poście z wymiarami. Już się boję;)




niedziela, 7 sierpnia 2016

MOJA METAMORFOZA: Harmonogram ćwiczeń TYDZIEŃ IV

Hej! :) Przede mną już IV TYDZIEŃ! Czas leci baaaardzo szybko i z każdym tygodniem coraz poważniej traktuję swój harmonogram ćwiczeń, bo wiem, że czas i tak upłynie. Czasem wymawiam się brakiem sił, ale teraz wiem, że po ćwiczeniach mam ich więcej. Innym razem szkoda mi czasu, a potem okazuje się, że dzięki "straconym" 45 minutom na ćwiczenia, i tak nie ubywa mi czasu, bo inne rzeczy robię szybciej :-) (pewnie przez endorfiny). W zeszłym tygodniu pominełam 4 pozycje z harmonogramu. W tym tygodnium mam nadzieję, nie pominąć żadnej :-)

W zeszłym tygodniu kupiłam kolejną płytę Ewy Chodakowskiej - "Rewolucja". Ćwiczyłam już ze Skalpelem, Bikini ale Rewolucja to jak do tej pory najlepszy zestaw! Czas mija ogromnie szybko. I po zakończonym treningu już nie mogę się doczekać następnego! POLECAM!!!




PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTANIEDZIELA
RANOSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat Challange
W CIĄGU DNIA---BiegBiegBiegSpacerBiegSpacer
WIECZOREM (LUB RANO)RewolucjaRewolucjaBikiniBikini- - -Rewolucja---