MOJA METAMORFOZA: Harmonogram Ćwiczeń TYDZIEŃ 1 (update : podsumowanie!!!)

PLAN ĆWICZEŃ TYDZIEŃ I (18-24.07.2016)



PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTANIEDZIELA
RANO


Squat ChallangeSquat ChallangeSquat Challange- - -
W CIĄGU DNIA

Bieg BiegWesele :)SpacerBieg
WIECZOREMBikini
BikiniBikini- - -Mel B- - -

Zestawy ćwiczeń z których korzystam:
-> Gotowe zastawy Mel B: https://www.youtube.com/watch?v=OSdW771kfLU&feature=youtu.be

-> Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej : Bikini

-> Squat Challange


UPDATE 24.07.2016 PODSUMOWANIE
(czerwone: wykonane, czarne: niewykonane)



Hej :) 1wszy tydzień za mną. Zaliczam go do złego dobrego początkiem :D  Ani razu nie zrobiłam zamierzonego SQUAT CHALLANGE. Każdego dnia wylatywało mi z głowy. Muszę chyba ustawiać powiadomienia na telefonie :).
Za to udało mi się przećwiczyć ''Chodaka'' ;-) i biegać. Mój zeszłotygodniowy rekord to 15 kilometrów! (Niestety nie był to ciągły bieg, ale łączony z szybkim marszem [lub odwrotnie ;)]

Z dietą też było całkiem ok. Wpadłam tylko dwa razy : na ciasteczkach u babci, i w KFC (ale tylko małe frytki i pół kukurydzy :D)
Trochę się przeliczyłam z ćwiczeniami po weselu - ale mam nadzieję, że wytańczyłam trochę kalorii i będzie mi to wybaczone :)

Udanego kolejnego tygodnia wszystkim! :)


PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTANIEDZIELA
RANO


Squat ChallangeSquat ChallangeSquat Challange- - -
W CIĄGU DNIA

Bieg BiegWesele :)SpacerBieg
WIECZOREMBikini
BikiniBikini- - -Mel B- - -



Komentarze