MOJA METAMORFOZA: Harmonogram ćwiczeń TYDZIEŃ IV

Hej! :) Przede mną już IV TYDZIEŃ! Czas leci baaaardzo szybko i z każdym tygodniem coraz poważniej traktuję swój harmonogram ćwiczeń, bo wiem, że czas i tak upłynie. Czasem wymawiam się brakiem sił, ale teraz wiem, że po ćwiczeniach mam ich więcej. Innym razem szkoda mi czasu, a potem okazuje się, że dzięki "straconym" 45 minutom na ćwiczenia, i tak nie ubywa mi czasu, bo inne rzeczy robię szybciej :-) (pewnie przez endorfiny). W zeszłym tygodniu pominełam 4 pozycje z harmonogramu. W tym tygodnium mam nadzieję, nie pominąć żadnej :-)

W zeszłym tygodniu kupiłam kolejną płytę Ewy Chodakowskiej - "Rewolucja". Ćwiczyłam już ze Skalpelem, Bikini ale Rewolucja to jak do tej pory najlepszy zestaw! Czas mija ogromnie szybko. I po zakończonym treningu już nie mogę się doczekać następnego! POLECAM!!!




PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTANIEDZIELA
RANOSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat Challange
W CIĄGU DNIA---BiegBiegBiegSpacerBiegSpacer
WIECZOREM (LUB RANO)RewolucjaRewolucjaBikiniBikini- - -Rewolucja---

Komentarze