DermoPHarma - opinia o firmie.

Dzisiaj post na temat firmy DermoPharma, trochę o jej produktach, oraz o jej podejściu do klientów. Zapraszam!



Produktów DermoPharmy używam już od jakiegoś czasu. Polubiłam ją głownie przez częste promocje na nią w Rossmanie ;-). Odkąd zaczełam walczyć z zaskórnikami na nosie, po prostu nie rozstaję się z plastrami do usuwania wągrów tej marki. W moim domu ZAWSZE musi być zapas tych plastrów, a jadąc gdzieś na dłużej niż kilka dni, zawsze biorę jeden ze sobą. Próbowałam już wielu plastrów na nos - jedne nie usuwały nic, inne usuwały zaskórniki razem ze skórą :-). Te są idealne! Jednak jakieś dwa miesiące temu moja miłość do nich ostygła. Otworzyłam kolejną nową paczkę plastrów. Zauważyłam, że coś się zmieniło w ich wyglądzie - pasek był z innego tworzywa, inaczej się odklejał. Założyłam go na nos zgodnie z instrukcją. Po upływie czasu zaczełam go ściągać, jednak nie było to tak proste jak wcześniej. Plaster prawie wtopił się w nos! Nie mogłam nawet zacząć go odrywać, tak mocno się przykleił. Po długim drapaniu o końcówkę, w końcu zdrapałam go z nosa! Jednak mimo to, dalej została na nim czarna maź. Myłam nos ciepłą wodą dobre kilka minut zanim pozbyłam się wszystkiego. Nos był czerwony, ogromnie piekący, a zaskórników zdawało się być jeszcze więcej. Byłam mega wkurzona i postanowiłam napisać maila do firmy. Po wymianie kilku wiadomości, trochę mi ulżyło, a i nos przestał boleć ;-) Po kilku dniach wypróbowałam kolejny plaster z tej paczki - niestety znowu to samo!!! :-(. Jednak następnego dnia DermoPharma zaskoczyła mnie tym:


Paczka z pełnowymiarowymi produktami oraz próbkami DermoPharmy. Między innymi kapturki nawilżające na paznokcie, rękawice parafinowe, nawilżający zabieg na stopy ...



Na razie zdążyłam wypróbować kapturki. Cudowny zapach i wspaniałe efekty! Jestem zachwycona.
Nowa paczka plastrów na nos była już bez zarzutu - dlatego dalej serdecznie polecam wszystkim, którzy chcą pozbyć się wągrów! Podejście do konsumenta okazało się bardzo miłe i profesjonalne. Oby wszyscy brali przykład z DermoPharmy :-)

Jakie są Wasze ulubione produkty DP? Napiszcie w komentarzu!




Komentarze