Jak kupować na ukrytych aukcjach Aliexpress? Hidden offers - ALIEXPRESS - Ukryte aukcje, cebule itp...

W poprzednim poście (LINK) pisałam o tym czym w ogóle są ukryte aukcje na Aliexpress. Uważam, że jest to nielegalny proceder, bo wiąże się z kradzieżą znaków towarowych. Jednak w dzisiejszych czasach coraz trudniej określić oryginał i kopię - inspiracje twórców są ogromne i wiele projektantów inspiruje się poprzednimi dekadami, kopiując przy tym czyjeś pomysły. Wybór czy kupować na Aliexpress zostawiam Wam. Ja nigdy nie kupiłam nic w ten sposób, bo choć mega podobają mi się np. torebki Louis Vuitton, to żadna to dla mnie satysfakcja kupić podróbkę - kupuję po prostu to na co mnie stać. Jednak sama długo zastanawiałam się jak wygląda kupowanie na takich aukcjach, nie do końca to rozumiałam, dlatego jeśli ktoś też tak ma, to ten post mu wszystko rozjaśni :)

Oto niektóre z kąsków jakie można wyhaczyć na ukrytych aukcjach ;-) Chcecie wiedzieć jak kupować na ukrytych aukcjach? Zapraszam do notki!





Są dwie drogi do kupowania na ukrytych aukcjach Aliexpress. Jedna z nich to znalezienie się w gronie osób, którym ukryty sprzedawca udostępnia swoje aukcje. Nie jest to łatwe - trzeba zasłużyć sobie na zaufanie danego sprzedawcy.
Druga droga, dostępna dla przeciętnego mugola, to znalezienie grupy udostępniającej ukryte aukcje. Najczęściej grupy te można znaleźć na Facebooku i Whatshappie (np. na FB to Aliexpress Original albo Best Hidden Offers ) Gdy już należymy do takiej grupy to wszystko okazuje się jasne:

1. Znajdujemy wpis z towarem, który chcemy kupić oraz wybieramy wariant/kolor który nas interesuje i zapamiętujemy jego KOD. Ja wybrałam torebkę w stylu TOUS i kolor BEIGE/ROSADO






2. Wchodzimy w link podany na aukcji i odnajdujemy wariant/kolor i go zaznaczamy. Jak widzicie na aukcji nie widać tych produktów, które rzekomo mają tam być. Są inne, czasami bardzo odjechane za równie odjechane ceny (np. plastikowe woreczki za 40$) - po to aby nikt przypadkowo ich nie kupił. W komentarzach od kupujących też nie znajdziecie prawdziwych zdjęc produktów - nie wolno tego robić, bo sprzedawca zostałby ukarany za sprzedaż podróbek. Przez to, tak naprawdę nie zawsze mamy pewność co kupujemy i jakiej to będzie jakości. Wybierajcie aukcje z głową!


3. Linki do aukcji często prowadzą nas na zagraniczne serwery, niekoniecznie po angielsku, dlatego należy zwrócić uwagę na dwie sprawy, bez względu na to w jakim języku mamy aukcję: 1. Czy przesyłka jest darmowa (Gratuita, gratis, free i tak dalej...) 2. Jak długi jest czas oczekiwania.


4. Kikamy na KUP TERAZ lub BUY NOW albo jak tutaj po włosku ACQUISTA ORA :)



A teraz pozostaje tylko czekać na przesyłkę przesyłkę prosto z Chin :D

Dajcie znać o waszych wrażeniach z zakupów przez ALIEXPRESS oraz przez ukryte aukcje :)

Komentarze