sobota, 27 sierpnia 2016

MOJA METAMORFOZA: Harmonogram ćwiczeń - tydzień V i VI

Ostatni wpis na tym blogu był 7 sierpnia, ale to nie oznacza, że wypadłam z gry :-) Czas biegnie tak szybko, że całkowicie zapomniałam o uzupełnianiu notek ale dalej trwam w swoim postanowieniu ;-).
Ostatni tydzień minął bardzo pracowicie! Udawało się zrobić nawet dwa treningi dziennie. Ale wystarczy jeden dzień złej diety, żeby pojawiał się ogromny balon! Tak jak dzisiaj. Jest on co prawda mniejszy niż 6 tygodniu temu, ale wciąż jest. A nie ma szans od czasu do czasu nie upaść na diecie.
Od dwóch dni nie ćwiczę, bo bolą mnie kolana (to jest to co najczęściej zarzuca się Ewie...) W międzyczasie szukam innych treningów, jednak nie wiem które będą równie efektywne. Weekendy zawsze mam bez ćwiczeń więc nie dołuję się tym zbytnio ;-) Ruchu mam w te dni co nie miara, więc nadrabiam chodzeniem :-)
Dziś robię pierwsze mierzenie od początku metamorfozy. Wyniki w poście z wymiarami. Już się boję;)




niedziela, 7 sierpnia 2016

MOJA METAMORFOZA: Harmonogram ćwiczeń TYDZIEŃ IV

Hej! :) Przede mną już IV TYDZIEŃ! Czas leci baaaardzo szybko i z każdym tygodniem coraz poważniej traktuję swój harmonogram ćwiczeń, bo wiem, że czas i tak upłynie. Czasem wymawiam się brakiem sił, ale teraz wiem, że po ćwiczeniach mam ich więcej. Innym razem szkoda mi czasu, a potem okazuje się, że dzięki "straconym" 45 minutom na ćwiczenia, i tak nie ubywa mi czasu, bo inne rzeczy robię szybciej :-) (pewnie przez endorfiny). W zeszłym tygodniu pominełam 4 pozycje z harmonogramu. W tym tygodnium mam nadzieję, nie pominąć żadnej :-)

W zeszłym tygodniu kupiłam kolejną płytę Ewy Chodakowskiej - "Rewolucja". Ćwiczyłam już ze Skalpelem, Bikini ale Rewolucja to jak do tej pory najlepszy zestaw! Czas mija ogromnie szybko. I po zakończonym treningu już nie mogę się doczekać następnego! POLECAM!!!




PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTANIEDZIELA
RANOSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat Challange
W CIĄGU DNIA---BiegBiegBiegSpacerBiegSpacer
WIECZOREM (LUB RANO)RewolucjaRewolucjaBikiniBikini- - -Rewolucja---

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

MOJA METAMORFOZA: Harmonogram ćwiczeń TYDZIEŃ III


Hej :) To już 3 tydzień mojego bardziej fitnessowego stylu życia. Oby trwał zawsze :). Poniedziałki z reguły robię sobię wolne. Nawyk po roku akademickim, gdyż miałam wolne poniedziałki. Nadrabiam wtedy sprzątaniowo-domowo-kuchenno-osobiste zaległości i z reguły jestem w domu.




~~~~
Zestawy ćwiczeń z których korzystam:
-> Gotowe zastawy Mel B: https://www.youtube.com/watch?v=OSdW771kfLU&feature=youtu.be

-> Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej : Bikini

PONIEDZIAŁEKWTOREKŚRODACZWARTEKPIĄTEKSOBOTANIEDZIELA
RANO--Squat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat ChallangeSquat Challange
W CIĄGU DNIASpacerBiegBiegBiegSpacerBiegSpacer
WIECZOREM (LUB RANO)--BikiniBikiniBikini- - -Mel B- - -